close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הגעת לגיל השלישי? מזל טוב! תתכוננו ליהנות מהפנסיה

מערכת שורשכה חשוון, תשפד09/11/2023

הגיל השלישי? עכשיו זה הזמן שלכם להתפנק, להתפתח, לאחוז את החיים בשתי ידיים וליהנות מכל רגע.

תגיות:
צילום: pexels

הגיל השלישי טומן בחובו לא מעט חוויות נהדרות שאפשר ליהנות מהן רק בגיל הזה. פנסיה שמסמלת את סוף ימי העבודה שלכם וחזרה אל החופש המוחלט, בילוי עם הנכדים שלכם כי אתם סוף סוף בגילים שהם יכולים להתקיים בהם, נסיעות משותפות לחו"ל ללא מסגרת זמן והנאה מוחלטת מחיי פנאי שבהם אתם יכולים להתמקד בעשיית דברים שאתם אוהבים. עכשיו זה הזמן שלכם להתפנק, להתפתח, לאחוז את החיים בשתי ידיים וליהנות מכל רגע.

ללמוד שפה חדשה
מי שאוהב ללמוד שפות, ייהנה בוודאי מזמן הפנאי שיש לו לעשות זאת בנחת. כעת כשהראש לא טרוד בעבודה, ילדים, חוגים ושאר מטלות

צילום: pexels
יומיומיות מעיקות. תוכלו להירשם לקורס לימודי שפה, בכל שפה שתחפצו ותוך זמן קצר להתחיל לדבר אותה. יתרון נוסף שיש ללימודי שפה הוא, שהם מאמנים ומחדדים את המוח ומסייעים במניעת מחלות כמו אלצהיימר.

יוצאים לרקוד
בני גיל הזהב נהנים לא פעם מיציאה אל פעילות של ריקודי עם. הריקודים הללו אשר הקצב שלהם אינו מהיר במיוחד ותזזיתי במיוחד מצוינים לגילים אלו. הם מהווים פעילות גופנית, קשרים חברתיים חדשים וגם הנאה מרובה. אם חלקכם סובלים מבריחת שתן או דליפת שתן תוכלו להשתמש במגוון מוצרי ספיגה למבוגרים שלא יראו שום סממן חיצוני לתופעות הללו, ואתם תוכלו להמשיך לנוע ברחבה ללא כל חשש ומבלי לעצור את הריקודים.

מבלים עם הנכדים
אין ספק שאחת ההנאות הגדולות ביותר היא לבלות עם הנכדים. מדמים את האהבה הזו כגדולה יותר מאשר לילדים שלכם עצמם. הקטנטנים המתוקים הללו מפיחים בכם שמחת חיים ונעורים שכבר שכחתם שעוד קיימים בכם. זה הזמן לצאת אל מגרש המשחקים, לנשום אוויר צח ולנדנד אותם על הנדנדה, מראות שבוודאי ייקחו אתכם במורד שביל הזיכרונות אל הימים שבהם נדנדתם את הילדים שלכם או אפילו כשההורים שלכם נדנדו אתכם בעצמם.

טיפולי גוף ונפש
לא מעט אנשים מבוגרים מקבלים טיפולי גוף. עיסוי רפואי או רק עיסוי מהנה לשם הזרמת הדם ושחרור השרירים הדואבים. בנוסף, תוכלו לעשות גם שיאצו, טיפול בדיקור סיני, טיפול רפלקסולוגי, טיפולי היליינג, רייקי וגם מדיטציה. כעת כשאתם בפנסיה יש לכם את כל הזמן שבעולם להתרכז במה שעושה לגוף ולנפש שלכם רק טוב.

תחביבים חדשים
אם במשך שנים רציתם ללמוד לצייר, קדרות, סריגה, תכשיטנות, קורס בישול בסגנון אסייתי או כל תחביב אחר, עכשיו זה הזמן. כל מה שאתם צריכים הוא לבחור את התחביב הרצוי ולהתחיל לעסוק בו. חשוב מאוד שתהיו עסוקים כל העת בשלל פעילויות מגוונות שיתרמו לכם להעביר את הזמן, להפיג את השעמום או הבדידות ולהעשיר את עולמכם הפנימי בכל מה שחשקה נפשכם.

פעילות גופנית
יחד עם הגיל מגיעות גם כל מיני תופעות, אחת מהן היא בריחת סידן. אם אתם רוצים לחזק את הגוף והעצמות, תוכלו לעשות זאת באמצעות פילאטיס, פיזיותרפיה, פלדנקרייסט, יוגה ועוד פעילויות מתונות שיסייעו לכם לשמור על הגוף ועל הבריאות. יתרה מכך, העיסוק בפעילות גופנית יגרום לכם להרגיש טוב יותר, שכן בעת הפעילות משתחררים אנדורפינים בגוף אשר אחראיים על תחושת ההנאה שלנו, כך שכל פעילות גופנית שתבחרו לעסוק בה בין אם היא קשורה לבריחת סידן ובין אם לא, היא מבורכת ויכולה רק לתרום לכם לחיים בריאים ומאושרים יותר.

לצאת לטיולים בארץ ובחו"ל
פנסיונרים רבים יוצאים לטיולים מאורגנים בין אם בארץ ובין אם בחו"ל ותרים את העולם. זה הזמן להכיר מקומות חדשים, ליהנות ממראות אחרים, לטעום טעמים חדשים ולהכיר תרבויות שונות. עכשיו יש לכם את כל הזמן שבעולם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה